Date … o samanta de curmal

Sigur stiti ca veganii inlocuiesc zaharul cu pasta de curmale. Cum avem destule curmale in casa, fiind nelipsite din meniul celei mici, nu-mi ramane decat sa urmaresc momentul in care samburii sunt aruncati.

Nu am crezut ca vor fi niste seminte care vor germina pentru ca le-am laut dintr-o punga de curmale vanduta in magazinele romanesti.


Samanta de curmal ajuns pe solul umed si in cateva saptamani am descoperit ca a incoltit. Am zis sa nu o las singurica asa ca i-am adus niste prieteni sa-i tina de urat …

Poate o pun de un date 😀

24 iunie 2016

Au aparut si primele frunze.

img_1257img_1256

August 4, 2016

Leave a Reply

